مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

مهراد

عروسی دایی محمد

1390/8/4 13:37
نویسنده : نویسنده
1,913 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

بعدم اینکه امسال تیر ماه عروسی دایم بود  دایی محمد و زن دایی ساناز.

البته بگم که  من هم داماد شده بودم! کت شلوار کرم با یه پاپیون مشکی زده بودم یه عروس کوچولو هم تو مراسم داشتیم نمیدونم چرا همه منو نگاه میکردن نه دایمو!"عکسهاشو حتما میذارم. اما بیچاره مامانم اصلا از عروسی چیزی نفهمید آخه همین که مجلس گرم میشد من حوصله ام سر میرفت جیغ و فریاد میکردم.

کلا خیلی جالب بود و خوش گذشتابله

.

بحث و نصیحت با دایی محمد فردای عروسیش.

وقتی نصیحتهام تموم شد رفتم یکم شمک رو تخت کردم که لالا کنم آخه تو مراسم پاتختی رقصیده بودم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهار(مامانی شهراد)
11 مهر 90 12:35
سلام گلم آپ کردم میای پیشم؟
مامان مهراد
30 مهر 90 0:24
تولدت مبارک گلم البته یه خورده دیر بهت سرزدم نی نی گلی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهراد می باشد